۱۳۹۱ شهریور ۱۷, جمعه

کانادا سفارت خود در تهران را تعطیل کرد


کانادا با نام بردن از ایران به عنوان بزرگترین تهدید برای امنیت جهانی، سفارت خود در تهران را تعطیل کرد و برای دیپلمات‌های ایرانی مستقر در این کشور مهلتی پنج روز تعیین کرد تا خاک این کشور را ترک کنند.

جان بِرد، وزیر خارجه کانادا، ساعتی پیش در بیانیه‌ای، با اشاره به برنامه ناشفاف هسته‌ای و کمک‌های تسلیحاتی ایران به سوریه، گفته است: جمهوری اسلامی در دنیای امروز «بزرگ‌ترین خطر برای صلح و امنیت جهانی» است.
رادیو فردا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر