وقتی کودتای رفسنجانی و شریک خاتمی، با سلاحی ملت سوریه حتی، حاضر به نگه داشتن صندلی قدرت هستند، وقتی اپوزیسیون خارج از کشور، هر کدام به تنهایی توهم قدرت براندازی رژیم را دارد، وقتی افرادی از احزاب کردستان برای خودشان کلاه فدرالیزم اتنیکی و تجزیه می بافند، معلوم است که نقض حقوق بشر در ایران یتیم و تنها می ماند، چرا که این همه خائن، فقط به فکر قدرت تمام عیار خودشان هستند.......
اعلاميه جهانی حقوق بشر: ماده 19- هر كس آزاد است هر عقيده اي را بپذيرد و آن را به زبان بياورد و اين حق شامل پذيرفتن هرگونه راي بدون مداخله اشخاص مي باشد و مي تواند به هر وسيله كه بخواهد بدون هيچ قيد و محدوديت به حدود جغرافيايي, اخبار و افكار را تحقيق نمايد و دريافت كند و انتشار دهد.
۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه
حقوق بشر در ایران یتیم و تنها مانده است
وقتی کودتای رفسنجانی و شریک خاتمی، با سلاحی ملت سوریه حتی، حاضر به نگه داشتن صندلی قدرت هستند، وقتی اپوزیسیون خارج از کشور، هر کدام به تنهایی توهم قدرت براندازی رژیم را دارد، وقتی افرادی از احزاب کردستان برای خودشان کلاه فدرالیزم اتنیکی و تجزیه می بافند، معلوم است که نقض حقوق بشر در ایران یتیم و تنها می ماند، چرا که این همه خائن، فقط به فکر قدرت تمام عیار خودشان هستند.......
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر