۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه

حقوق بشر در ایران یتیم و تنها مانده است


وقتی کودتای رفسنجانی و شریک خاتمی، با سلاحی ملت سوریه حتی، حاضر به نگه داشتن صندلی قدرت هستند، وقتی اپوزیسیون خارج از کشور، هر کدام به تنهایی توهم قدرت براندازی رژیم را دارد، وقتی افرادی از احزاب کردستان برای خودشان کلاه فدرالیزم اتنیکی و تجزیه می بافند، معلوم است که نقض حقوق بشر در ایران یتیم و تنها می ماند، چرا که این همه خائن، فقط به فکر قدرت تمام عیار خودشان هستند.......

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر