۱۳۹۱ آبان ۴, پنجشنبه

پنج روز پس از محاکمه علی نجاتی، همسر وی شهناز سگوند نیز به شعبه 2 دادگاه جزایی دادگستری شوش احضار شد


اتحادیه آزاد کارگران ایران: دیروز چهارشنبه سوم آبانماه ماه 1391 همسر علی  نجاتی،  خانم شهناز سگوند به شعبه 2 دادگاه جزایی دادگستری شوش احضار شد. بر اساس این احضاریه خانم شنهاز سگوند می باید ساعت 9 صبح روز یکشنبه هفتم آبانماه جاری در دادگاه شعبه 2 جزایی دادگستری شوش حاضر شود تا به اتهاماتی که بر وی وارد شده است رسیدگی شود. اتهام خانم سگوند تبلیغ علیه نظام عنوان و نشر اکاذیب عنوان شده است.
اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب یک اتهام واهی و شناخته شده ای است که چندین سال است مامورین امنیتی بر علیه کارگران معترض و خانواده هایشان بکار میگیرند. شهناز سگوند هیچ جرمی جز دفاع از همسر زندانی اش مرتکب نشده است و این بدیهی ترین حقوق انسانی وی می باشد.
با  احضار خانم سگوند که 9 روز پس از محاکمه همسرش علی نجاتی،  می باید در شعبه  2 دادگاه جزایی دادگستری شوش حاضر شود بیش از پیش روشن میشود که مامورین امنیتی قصد پرونده سازی مجدد و آزار و اذیت علی نجاتی و خانواده اش را در دستور گذاشته اند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران هر گونه پرونده سازی جدید بر علیه علی نجاتی و شهناز سگوند را قویا محکوم میکند و از همه تشکلها و نهادهای کارگری میخواهد تا با اعتراضات خود اجازه ندهند  این پرونده سازی به سرانجامی برسد.
اتحادیه آزاد کارگران ایران – چهارم آبانماه 1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر