۱۳۹۲ تیر ۲, یکشنبه

وخامت وضع جسمی محمدرضا پورشجری طی شب گذشته



خبرگزاری هرانا – محمدرضا پورشجری (سیامک مهر) وبلاگ نویس زندانی در زندان ندامتگاه مرکزی کرج، در پی وخامت وضع جسمی به بهداری زندان منتقل گردید.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شب گذشته شنبه 1 تیر ماه محمدرضا پورشجری با افت فشار خون و سرگیجه شدید روبرو شد و توسط سایر زندانیان به بهداری زندان ندامتگاه مرکزی کرج منتقل گردید.
پزشکان زندان برای بهبود وضع جسمی این زندانی سیاسی تنها اقدام به تزریق داروهایی کردند که ماهیت آن برای خود وی نیز ناشناخته بوده است.
دختر این زندانی سیاسی بنام  میترا پورشجری به گزارشگر هرانا گفت: "پدرم طی تماسی تلفنی اعلام کرد، اگر من مُردم باید من را كالبد شكافي كنند، زیرا پزشکان زندان حتی نام آمپول‌هایی كه به من تزریق می‌کنند را نمی‌گویند و من اطلاع ندارم چه داروهایی وارد بدن من می‌شود."
محمدرضا پورشجری (سیامک مهر) وبلاگ نویس زندانی ۵۱ ساله، ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۹ در منزل مسکونی خود در شهر کرج بازداشت شد. او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل و مدت هفت ماه مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت که این فشار‌ها موجب آسیب‌های جسمی بر روی وی گردید.
گفتنی‌ است که این وبلاگ نویس زندانی، از بیماری‌های متعددی هم‌چون ناراحتی قلبی، ضعف بینای، دیسک کمر، نارسایی کلیوی، درد معده و همچنین سوء تغذیه رنج می‌برد.
 روز گذشته نیز مجموعه فعالان حقوق بشر ضمن یک بیانیه مطبوعاتی در مورد مرگ افشین اسانلو، به وضعیت وخیم جسمی محمدرضا پورشجری و آرش صادقی اشاره کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر