۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

چيزی که تواين مملکت حدی نداره ، خريته آقا ! خريت





کشف ژن بی حجابی و دارويی جهت خنثی سازی آن و آزمایش این دارو بر روي کودکان زیر‏ هفت سال!
تو رو خدامارو ببین با کیا 75 میلیون شدیم !؟
ایمیل دریافتی:خانم الهام غلامحسيني، دانشجوي دانشگاه جامعة الزهرا، وهمسرش، آقاي رجب فاطم زاده، دانشجوي دانشگاه امام صادق، که هر دو ده سالي است که به تحصيلات عاليه مشغول هستند، امروز به خبرگزاري ها اعلام کردند که پس از کشف ژنهاي بي حجابي و بدحجابي و دست يابي به واکسن هاي لازمه، در ادامۀ پژوهش هاي خود توانسته اند "ژن سيادت" را نيز پيدا کنند.
به کمک دي.ان. اِ. سادات (Seyyed’s DNA)، ازين پس تشخيص سادات واقعي و راستين از سادات قلابي و دروغين و حتي تميز امام زاده هاي حقيقي از امام زاده هاي ساختگي و جعلي ممکن شده است و بدين ترتيب ساحت عالم تشيع از وجود متقلبان و دغل کاران دين فروش تصفيه مي گردد. اين کشف بزرگ در واقع سرآغاز انقلاب بزرگي در عالم تشيع خواهد بود.
خانم الهام غلامحسيني در ارتباط با انتشار نتايج اين پژوهش ها، گفتند که با توجه به جو انتخاباتي که بر کشور غالب شده است و براي جلوگيري از هر گونه سوء استفاده و "افشاگري" رقيبان انتخاباتي علبه يک ديگر، تصميم دارند که انتشار نتايج کامل تحقيقات را به بعد از انجام انتخابات رياست جمهوري در بهار آينده موکول کنند. اين تصميم با استقبال و تأييد بيت رهبري، شوراي تشخيص مصلحت نظام و مديريت حوزۀ علميۀ قم روبرو گرديده است.
به قول دايي جان ناپلون
چيزي که تواين مملکت حدي نداره ، خريته آقا ! خريت !
آيا براي حماقت حدي وجود دارد ؟
خبرگزاري فارس:يک زوج دانشجوي ايراني موفق شدند براي نخستين بار در تاريخ بشريت، ژن عامل بي‏ حجابي را کشف کنند. خانم الهام غلامحسيني دانشجوي دانشگاه جامعة الزهرا با کمک همسرش، آقاي رجب فاطم زاده که او نيز دانشجوست و در دانشگاه امام صادق تحصيل ميکند، موفق به اين کشف بزرگ شده‏ اند.
خانم غلامحسيني در ارتباط با اين کشف بزرگ به خبرگزاري فارس گفت: «يکي از دغدغه‏ هاي هميشگي مقام معظم رهبري، حفظ و رعايت ارزش‏هاي اسلامي در کشور است. روي همين اصل، من و همسرم از سال‏ها قبل به صورت مستمر اقدام به تحقيقات گسترده‏ اي در اين زمينه کرديم.
اواخر سال هشتاده و سه بود که ما به نتايج بسيار مهمي رسيديم و تقريبا مطمئن شده بوديم که به زودي ژن عامل بي‏ حجابي را کشف خواهيم کرد اما متاسفانه ديگر پولي برايمان باقي نمانده بود. لازم است اين نکته را بگويم که ما اين تحقيقات را با هزينه شخصي خودمان شروع کرده بوديم.
پس از اين که سرمايه‏ شخصي ما تمام شد به نهاد رياست جمهوري که آن زمان در دست اصلاح طلبان بود مراجعه کرديم و گفتيم که ما چنين تحقيقاتي را دنبال کرده‏ ايم و چيزي تا نتيجه دادن آن هم باقي نمانده و تنها چيزي که از شما ميخواهيم اين است که اندکي بودجه در اختيار ما قرار بدهيد اما با کمال تاسف بايستي بگويم که شخص رئيس جمهور وقت، وقتي متوجه منظور ما از انجام تحقيقات شد نه تنها کمکي به ما نکرد بلکه دستور به تعطيلي آزمايشگاه و روند تحقيقات داد اين در حالي بود که ما در آستانه‏ کشف ژن عامل بي‏ حجابي بوديم.
من و همسرم پس از ديدن اين برخوردها به کلي روحيه‏ خودمان را از دست داديم و تصميم گرفتيم که اين موضوع را تمام شده تلقي کنيم. تقريبا يک سالي از اين قضيه گذشته بود که يک روز چند نفري از نهاد رياست جمهوري به خانه‏ ما آمدند. شخصي که بعدا فهميدم برادر دکتر احمدي نژاد هستند به من گفتند که ما کاملا در جريان تحقيقات گذشته‏ شما هستيم و ميدانيم که اصلاح طلبان چه خيانتي در حق شما و کشور کرده‏ اند. برادر رئيس جمهور به من گفتند که شخص دکتر احمدي نژاد خواستار اين هستند که ما مجددا تحقيقات خودمان را ادامه بدهيم.
به دستور دکتر احمدي نژاد بلافاصله آزمايشگاهي مدرن با تمامي امکانات در اختيار ما قرار داده شد. ما بلافاصله دست به کار شديم و در کمتر از يک سال توانستيم ژن عامل بي‏ حجابي را کشف کنيم.
شايد با خود بگوئيد پس چرا اين قدر دير اين کشف بزرگ اعلام شد؟ در حقيقت کشف ژن عامل بي‏ حجابي دستاورد بزرگي بود اما به تنهايي کافي نبود. ما ميخواستيم با کشف اين ژن راهي براي خنثي سازي آن پيدا کنيم و همين موضوع هم سبب شد که خبر کشف آن تا به امروز به تاخير بيفتد و البته امروز با افتخار ميگوييم که علاوه بر کشف ژن عامل بي‏ حجابي موفق به ساخت دارويي جهت خنثي سازي آن نيز شده‏ ايم.
اين دارو فعلا بر روي رده‏ سني زير هفت سال آزمايش ميشود و چنانچه انتظارات ما را برآورده کرد براي سنين بالاتر نيز ساخته ميشود
قابل ذکر است که اين دارو به زودي همراه با قطره فلج اطفال در طرحي ملي و به صورت گسترده در سراسر کشور توزيع خواهد شد.
شک نکنید که کارهای اینچنینی چیزی نیست جز مسخره کردن دانش؛ ژن سیدی!!!! ژن حجاب!!!! و حتما در آینده ژن وزارت و کالت تا کار انتخابات و ... یکسره شود .
شما رو بهر چه دوست دارين قسم اين خبر را براي همه بفرستين تا بفهمن ما تو چه مملکتي زندگي ميکنيم و از طرفي هر چيزي رو به اسم قطره فلج و .... به خورد بچه هاشون ندن.
من که خوندم دلم ميخواست فرياد بزنم ،شما چي؟


ارسالی شاهین_ب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر