۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

جان نسرین ستوده در خطر است

· 

جان نسرین ستوده در خطر است. نسرین ستوده وکیل دادگستری، برای دفاع از حقوق کودکان، روزنامه نگاران، دانشجویان و فعالین حقوق بشر در زندان است و هم اکنون از ۲۶ مهر در اعتصاب غذا به سر می برد. برای آزادی اش از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
دوستان، دیدار روز گذشته نسرین با فرزندانش بر نگرانيها افزوده و نگرانيها را بيشتر كرده نه كمتر!
اطمينان از سلامتي نسرين ستوده» با ملاقات بزرگسالان با او حاصل مي شود!
NASRIN SOTOUDEH, imprisoned lawyer , her life is on danger! She Sentenced for Supporting Jailed Children, Journalists, Students and Humanrights Activists is on hunger strike since October 17.

On the 18th day of her hunger strike was reportedly transferred to solitary confinement
http://www.persianicons.org/?p=4351

دوستان عزیز, ما در سه‌ سال گذشته خاطرات فراوانی‌ را از همبستگی‌ داشته ایم از جمله در مورد اعتصاب غذای هنرمند خوبمان جعفر پناهی، و اینک جان عزیزی در خطر است، مادری که به اقامه حقوق کودکانش از جان و سلامتی‌ اش گذشته، بیایید دست به دست هم بدهیم، و در دفاع از جان یک انسان و دیگران یاران دربند که این روز‌ها در اعتصاب غذا به سر میبرند، و شجاعانه برای رسیدن به حقوق حقه انسانی‌ و شرفشان که همانا شرافت همه مردم ایران و آزادی است، جان خود را در کف دست گرفته و اینگونه به مبارزه پرداخته اند، در اقدامی هماهنگ با تغییر عکس پروفایل خود توجه جهانیان را به ظلمی که در زندان‌های ایران بر این عزیزان میشود، جلب کنیم تا بلکه حکومت را وادار به اقدامی مفید در جهت حفظ سلامت و حقوق دوستان دربندمان بکنیم، باشد که شاهد روزی باشیم، که عزیزان دربند ما در کمال سلامت آزادی را در آغوش بگیرند...

-------
پیشنهادی‌ برای حمایت از اعتصاب غذای‌ جعفر پناهی که ۲ سال پیش منجر به حمایت گسترده در فضای اینترنت شد و نتایج مسّرت بخشی به بار آورد:
https://balatarin.com/permlink/2010/5/19/2055686

طرح از آدام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر