۱۳۹۱ آذر ۲, پنجشنبه

فریاد نسرین ستوده و نسرین ستوده ها باشیم


به پا خیزید ...بیاییدقبل از آن که دیر شود ، فریاد نسرین ستوده و نسرین ستوده ها باشیم و نگذاریم ستار بهشتی و ستار بهشتی ها شوند و سپس به عزاداری و شهید پروری بپردازیم ....
هر چند شکسته ، از پا ننشسته 
سرویم ، اما ایستاده می میریم 
اهل سکوت نیستیم و فریاد هر بی عدالتی خواهیم بود 
ما باور زندگی ، آزادی و آزادگی هستیم 
از هر پایانی ، آغازی دیگر خواهیم داشت .....
مقامات مسئول و حکومت جمهوری اسلامی ایران مسئول سلامت و امنیت تمام زندانیان هستند. در صورت بروز حادثه‌ای برای این زندانیان ما آنها را مسئول سلامت و جان آنان می‌شناسیم. امروز این زندانیان نه تنها مجبور به تحمل به حبس‌ها و شکنجه های جسمی و روحی سنگین هستند، که باید متحمل نقض فاحش همه‌ی حقوق قانونی ، ملی و بین‌المللی، و رفتار غیر انسانی و تحقیر آمیز هم باشند. جامعه جهانی نباید در برابر تعدی‌ بی‌شمار جمهوری اسلامی در زندان‌های این کشور سکوت کند.
من آذردخت زمانی و همرزمم سامیه رونقی ، به دور از هر گونه تعصبات حزبی ، سیاسی و عقیدتی برای حمایت و پشتیبانی از نسرین ستوده و دیگر زنان در بند در اعتصاب غذا ، در ایران ، از بامداد روز آدینه 23 نوامبر 2012 ، در مینتوریت مقابل کاخ سلطنتی استکهلم ،دست به اعتصاب غذا خواهیم زد و این کارزار را تا زمانی که وزارت امورخارجه سوئد، نسبت به درخواست ازاتحادیه اروپا ،جهت اعتراض و محکوم کردن رفتار غیر انسانی جمهوری اسلامی و در رابطه با حفظ امنیت و سلامت زندانیان سیاسی و آزادی نسرین ستوده و احقاق حقوق زنان در اعتصاب غذا ، اقدام نماید ، ادامه خواهیم داد .
ما از همه هم میهنان غیرتمند و با شرف ایرانی ،بالاخص شیر زنان مبارز در سوئد و شهر استکهلم ، با حفظ احترام به عقاید و سمبل های یکدیگر ، دعوت می کنیم که در این حرکت ما را پشتیبانی کرده و با اتحاد و همبستگی ، فریاد خود را رساتر به گوش مقامات سوئد و اتحادیه اروپا برسانیم .
امید است که دیگر زنان دلیر ایرانی و همچنین نیمه دیگر ما ، مردان غیرتمند و با شرف ایرانی در سراسر دنیا ، با حمایت و پشتیبانی خود ، ضمن تدوام این راه ، جامعه جهانی را نیز ، وادار به شکستن سکوت خود در قبال این همه بی عدالتی و بیداد گری و....نمایند . 
. به امید دیدار همه ایرانیان مسئول که بی تفاوتی را پیشه نکرده و در کنار ما خواهند بود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر