۱۳۹۱ آبان ۳۰, سه‌شنبه

فرمانده کل سپاه: در حال صدور تجربیات بسیج به کشورهای دیگر هستیم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که خداوند عنایت ویژه‌ای به مردم آذربایجان دارد،گفت: کانون زلزله اخیر شهر بزرگی نبود و در ساعتی رخ داد که کمترین تلفات انسانی را برجای گذاشت و این امر نشان از رابطه مردم این منطقه با خدا دارد. 

سردار محمدعلی جعفری در مراسم تحویل اسناد واحدهای بازسازی شده مناطق زلزله زده توسط بسیج سازندگی در اهر افزود: حدود دو ماه است که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای رفع مشکلات مردم مناطق زلزله زده هستیم و این اقدامات در واقع جبران کننده خدمات مردم این منطقه و روحیه اخلاصشان به اسلام و انقلاب است. 

وی ادامه داد: سوابق تاریخی مردم آذربایجان نشان از شجاعت، ایمان و اخلاص این مردمان دارد و در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس شاهد ایثارگری های آنان بوده ایم . 

وی گفت: من همسنگر فرمانده شهید مهدی باکری بودم و از نزدیک با روحیه ناب اسلامی فرزندان آذربایجان آشنا شده و دلاوری های آنها را به چشم خودم دیدم . 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر به مناطق زلزله زده گفت: به حق حادثه زلزله نقطه عطفی برای پیشرفت منطقه است. 

وی اظهار کرد: رابطه اقوام مختلف ایران رابطه‌ای از روی صمیمت و دوستی است که در جریان زلزله نمود پیدا کرد و ما باید قدر این محبت ها را بدانیم. 

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در راه دین خدا جان خود را از دست داد و امروز این ایثار و از خود گذشتگی ها در صحنه های مختلفی ظهور می‌یابد که همه اینها را جامعه ما از سالار شهیدان گرفته است. 

جعفری ادامه داد: سپاه در صحنه‌های مختلف وارد عرصه شده است که از جمله آنها نا امنی‌های داخلی و حتی حوادث طبیعی چون زلزله بوده و در این مورد نیز سربلند بیرون آمده است. 

وی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را از وظایف بسیج برشمرد و گفت: در حال صدور تجربیات بسیج به کشورهای دیگر هستیم و امیدواریم بتوانم دین اسلام را به دیگر کشورها صادر کنیم . 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار ایران ناشی از کارآمدی نظام اسلامی بوده و این کارآمدی منبعث از قرآن و عترت است . 

با سفر سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مسئول بسیج سازندگی کشور به منطقه زلزله زده ارسباران، امروز ۷۷۲ واحد مسکونی بازسازی شده توسط بسیج سازندگی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر