۱۳۹۲ فروردین ۳۰, جمعه

مشایی در آیین دریافت نشان فرهنگی شهر وایمار آلمان




بر اساس گزارش شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، نشان فرهنگی کین گو از سوی مسئولان شهر " وایمار " به مشایی اهداء شد؛ هر چند که مشخص نشد مشایی چه خدمات ارزنده فرهنگی انجام داده که شایسته دریافت این نشان شناخته شده است.

در ادامه این نشان طلایی «کین گو» که یک نشان فرهنگی شناخته شده در آلمان است به پاس قدردانی ازخدمات!! ارزنده!!! مهندس! مشایی در عرصه های فرهنگی!!؟ از سوی شورای شهر و شهردار وایمار و خانه ایران در وایمار به هندس مشایی اهداء و بر سینه نصب شد .

از هموطنان مقیم آلمان خواهش دارم به صفحه فیس بوک شهر وایمار رفته و از مسئولین شهر بپرسید...

امیدوارم شهرداری شهر وایمار و مسئولین آلمانی پاسخگو باشند, چه وجه مشترکی بین فرهنگ, حافظ و گوته, با پاسدار قاتل و سرکوبگر رحیم مشایی یافتند؟

سیاستهای سرکوب این دولت به خصوص رحیم مشایی چه کمکی به فرهنگ ایران یا آلمان کرده است؟

آیا فرهنگ ایران رو تا این حد فقیر فرض کردید!! در حوزه ی ادبیات ایران فردی آگاه تر از رحیم مشایی ! برای دریافت این نشان پیدا نکردید؟


منبع خبر: http://bit.ly/14BGTRS

صفحه فیس بوک شهرداری وایمار
https://www.facebook.com/Kulturstadt.Weimar

http://www.weimar.de/homepage

رابط مشایی و شهردار وایمار پیروزان محبوب موسس خانه ایران در وایمار آلمان

http://iranhaus.de/7-0-Kontakt.html

این سایت با نام شورای عالی ایرانیان خارج از کشور (خانه ایران تاسیس شده در وایمار هم زیر نظر همین موسسه دایر شد) فعالیت می کنه و سمت راست لیست فعالیتها پایگاه مقاومت بسیج دیده میشه !! آیا یک گروهک مسلح سرکوبگر با فعالیت های تروریستی میتونه به ایرانیان خارج از کشور کمک کنه؟ یا جایزه فرهنگی بگیره؟

http://www.iranianshouse.ir/

واقعا برای مسئولین این شهر متاسفم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر