۱۳۹۱ آذر ۲۹, چهارشنبه

افشاگری جاسوس ایرانی : تولید یک سلاح شیمیائی در ایران با کمک روسیه

افشاگری جاسوس ایرانی در ورلد نت دیلی:به گفته برخی منابع، دانشمندان روسی برای ساخت چهار عامل میکروبی برای تولید بمب به جمهوری اسلامی کمک کرده‌اند و جمهوری اسلامی از آن‌ها برای مسلح ساختن 37 موشک آماده شلیک استفاده کرده است.
گفته می شود این فعالیت‌های پنهانی در تاسیساتی به نام شهید باهنر در بالای کوه‌های شهر مرزن‌آباد در جاده چالوس انجام می‌شود.
به گفته یکی از منابع بخش اطلاعات سپاه پاسداران که به این تاسیسات دسترسی دارد، این مجموعه تحت نظارت سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد و مسئول آن دکتر اسماعیل نمازی است که 28 کارشناس ایرانی و 12 متخصص روسی در آن کار می‌کنند.
این منبع می‌گوید تجهیزات زیرزمینی متعددی در دو سطح وجود دارد و برخی از آن ها در سطوح پایین تر از 40 متر زیرزمین قرار دارند که بیش از 100 نفر روی پروژه بمب میکروبی در آن‌ها کار می‌کنند.
این تاسیسات در دو سال گذشته گسترش زیادی یافته است و دو دکل برق فشار قوی، یک در پایین و یکی در پشت تاسیسات، برق مورد نیاز آن را تامین می‌کنند. خانه‌های کارکنان در همان نزدیکی ساخته شده تا رفت‌وآمد آن‌ها شک ‌برانگیز نباشد.
دانشمندان روی 18 عامل میکروبی کار می‌کنند، ولی تاکنون چهار مورد از آن‌ها را گسترش داده‌اند.
این منبع گفته است که جمهوری اسلامی این عوامل را به گروه‌های تروریستی حزب‌الله داده است تا از آن‌ها در موشک ها و خمپاره‌‌ها استفاده کند و بمب‌های خوشه‌ای را به آن‌ مسلح کرده است تا در مقابله احتمالی با اسرائیل و آمریکا بکار ببندد.
دکتر پیتر وینسنت پرای، مدیر اجرایی گروه رزمی امنیت ملی و مشاور کنگره گفت: "پوشیده نیست که جمهوری اسلامی علاوه بر دنبال کردن تولید سلاح هسته‌ای با تخطی از پیمان منع استفاده از سلاح‌های بیولوژیک و شیمیایی، برنامه‌هایی هم برای سلاح‌های بیولوژیک و شیمیایی دارد".
دکتر پرای گفته است که یک مقام ارشد موثق سابق ایرانی که به حلقه‌های درونی دولت هم دسترسی داشته است، می‌گوید که جمهوری اسلامی موشک‌هایی را با کلاهک‌های بیولوژیک و شیمیایی مسلح کرده است. به گفته این منبع جمهوری اسلامی برنامه‌ای دارد که در صورت حمله اسرائیل به تجهیزات هسته‌ای این کشور با سلاح‌های بیولوژیک و شیمیایی مقابله به مثل کند.
این تاسیسات تحت مراقبت شدید قرار دارند و هر هفته گروهی به نمایندگی از رهبر جمهوری اسلامی از آن بازدید می‌کنند و تمام کارکنان از جمله اعضای بخش اطلاعات قبل از ورود خلع سلاح می‌شوند. موشک‌های ضدهوایی و آتش‌بارها این مکان را احاطه کرده‌اند.
مسلح کردن کلاهک‌ها در این تاسیسات انجام می‌شود و به گفته این منبع این کلاهک‌ها انفجار ایجاد نمی‌کنند بلکه منطقه گسترده‌ای را با افشاندن گاز آلوده کرده و می‌توانند به سرعت ده‌ها هزار نفر را بکشند.
کلیر ام لوپز، یکی از اعضای ارشد مرکز سیاست امنیتی گفت، طبق تحقیقات انجام شده می‌دانیم که جمهوری اسلامی به رغم اینکه پیمان سلاح‌های بیولوژیک را امضا کرده، به تولید این نوع این گونه سلاح‌ها دست زده است. جمهوری اسلامی تجهیزات تکنولوژیک پیچیده‌ای دارد، از جمله آزمایشگاه‌های دانشگاهی که از طریق آن ها به دنبال پنهان کردن برنامه خود است.
به گفته این منابع آگاه، جمهوری اسلامی 170 موشک بالستیک دوربرد دارد که به سمت تل‌آویو نشانه رفته است و برخی از آن‌ها با کلاهک‌های بیولوژیک مسلح شده‌اند.
نویسنده مقاله که عکسی از وی در دست نیست به نوشته ورلد نت جاسوس مرکز عملیاتی سیا در سپاه پاسداران بوده است و اینک مشاور امور امنیتی کنگره آمریکاست و نویسنده کتابی است با عنوان "زمان خیانت" که در آمریکا منتشر شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر