۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

اسلام‌گرايان در آلمان زبان يک دانشجو را بريدند

پليس آلمان خبر داد در شهر بن "اسلام‌گرايان تندرو" به يک دانشجوی هندی‌تبار حمله کرده و زبان وی را بريده‌اند. آن‌ها از قربانی خود خواسته‌اند به اسلام بگرود.

به گزارش « محبت نیوز» به نقل از زمانه ، تارنمای مجله اشپيگل آلمان روز پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه (
۲۷ دسامبر) نوشت، پليس شهر بن اين اطلاعات را از گفته‌های دانشجوی ۲۴ ساله هندی که مورد حمله قرار گرفته به‌دست آورده است.

بنا به اين اظهارات، اين دانشجو ساعت
۲۲ شب کريسمس هنگامی که به سوی مکانی در محله دانشجويی شهر بن می‌رفت مورد حمله دو ناشناس قرار گرفت.

اين دو مرد، مذهب جوان دانشجو را می‌پرسند و از او می‌خواهند به اسلام بپيوندد در غير اين صورت او يک گناهکار است و بايد زبانش بريده شود.

دانشجوی هندی‌تبار که نام وی فاش نشده به پليس گفته است پس از اين تهديد وی به راه خود ادامه داده اما از پشت سر از سوی دو مرد مورد حمله قرار می‌گيرد.

دانشجوی جوان در حالی که از اين حمله بهت‌زده بود توسط يکی از دو مرد زبانش بريده می‌شود.

بنا به اين گزارش دو مرد ضارب سوار بر خودروی خود شده، به سرعت از محل رويداد دور شدند و يک زن رهگذر با ديدن جوان خونين آمبولانس را خبر می‌کند.

مأموران بازپرس اطلاعاتی را که قربانی داده است معتبر دانسته‌اند. بازپرسان و مسئولان امور حفاظتی شهر بن به‌دليل نوع حمله و توضيحات قربانی، وجود اسلام‌گرايان را در پشت اين ماجرا رد نمی‌کنند

دانشجوی هندی در بيمارستان تحت مداوا قرار گرفت و سپس بيمارستان را ترک کرد. سخنگوی پليس در مورد اين‌که زخم وی تا چه اندازه عميق بود و آيا آسيبی که به او رسيده باقی خواهد ماند يا خير، سخنی نگفت.

همچنين روشن نيست که جوان دانشجو در برابر سخنان دو مرد ضارب چه واکنشی نشان داده بود و تاکنون شاهدی نيز در اين ماجرا شناخته نشده‌ است.

بازپرسان و مسئولان امور حفاظتی شهر بن به‌دليل نوع حمله و توضيحات قربانی، وجود اسلام‌گرايان را در پشت اين ماجرا رد نمی‌کنند.

دانشجوی جوان تنها توانسته است يکی از حمله‌کنندگان را شناسايی کند که موهای فرفری تيره، ريش بلند، لباس سياه و حدود
۳۵ سال سن و يک متر و ۸۰ سانتی‌متر قد داشت.

پليس شهر بن در پی يافتن دو مرد ضارب و شاهدی برای اين ماجرای شب کريسمس است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر